Saturday 20 March 2010

selain jalan tar~

setelah kekeliruan yang melampui batas
saya di sini ingin menyelamatkan rakan2 saya dari terus diselubungi kekeliruan
sila bezakan jalan2 ini...terutamanya jalan sperti jalan TAR...
besar bezanya jalan tar dengan jalan TAR ye...dimana...perbezaan diukur dari segi warna jalan itu...size jalan itu...dan kesinambungan peribadi jalan itu...erk..

kini saya telah membentangkan jenis2 jalan yang terdapat di msia..
jalan2 yang dimana omak sumo abeh kan bogheh kek situ...
jalan2 yang dikenal pasti adalah....................




jalan tar(sila letak huruf kecik.....)




JALAN TUNKU ABDUL RAHMAN(jalan TAR)






JALAN CHOW KIT



JALAN PUDU(orang arab sebot jalan budu)



JALAN MAHARAJALELA



JALAN JALAN CARI MAKAN(yang ni jalan paling sesak yang penah aku jumpa...sila dengar radio untuk laporan kesesakkan lalu lintas yang terkini..aku cadangkan ikot jalan kaki)


p/s:erm.....jalan2 di atas perlulah di amati kerana terlalu penting ya....inginkan penampilan tudong seperti nad??....sila la ke jalan TAR....inginkan beg ciplak Guess....sila ambil jalan COKET....ingin balik alor setaq....sila singgah ke jalan PUDU....dan jika mahu perot ala2 santa klos...sila ikot jalan2 CARI MAKAN....huh....tragis!!!

kini...sebarang kekeliruan telah terungkai.....
jangan tinggal solat walaupon sedang di jalan2 ini...jangan risau...masjid ada ar!!
jaga dompet anda.....karang kalau hilang tak leh balik....
kat sini...sape rabon pakai spek....(sebab dia......, aku je tau...huh sadis!)

~selamat jalan romeo..erk...~

No comments:

Post a Comment