Tuesday 16 March 2010

se-nyum~


erm..semenjak dari zaman mr pramit..erk..salah2...(tu jenama tudong)....mr pritam,aku ada masalah kalau bab2 nak kena senyum depan rakyat nih...
erm,bukan saja depan rakyat dan depan hamba2 sekalian,dalam singgahsana aku pon aku x gheti nak senyom2 nih..sebab aku x mau jadi sedara ngan kerang...

dulu,aku skola terendak...manyak monyet maaa...!!
suka senyom2 ngan aku...hodoh sunggoh,bila aku senyom,aku rasa cam monyet lak..
sob sob sob..

ramai je suwoh aku senyom...lagi2 bila mencemar duli dengan rakyat
hhmm...maaf la,x kan aku nak senyom kalau aku x pakai cermin mata
karang,x pasal2 aku senyom kat orang ntah ape ke...
x ke mampos..
kalau tersenyom ngan makhlok tak bernyawa...x pe gak..
tetibak esok ada datang minang....sape susah??kau gak susah sebab yang datang tu balak kau....
..............................................

hhmm...kalau aku senyom,orang mesti tanya
ade pape ke??
adeyh....x leh lak aku senyom....karang aku nanges depan korang...
x pasal2 korang lari lintang peng...erk...pukang...

aku ni....macam la hidop lama lagi...
amalan pon x cukop2 lagi
hhmm...so,aku nak la wat sedekah paling mudah nih
alang2 menyahot seruan...erk...cabaran paan
dia kata...cuba try senyom ngan masyarakat
erk...
senyom...benda yang paling aku x ska buat...kalau aku penah senyom pon...aku dah lupa bila kali terakhirnya...
sob sob sobri...erk

x pe la....aku try ea...kalau korang mati keraconan tengok aku senyom...
aku minta maap zaher baten

yang penting....aku senyom je la senanye....(tp dalam hati)
erk...adelak camtu kan....hukhuk

penonton terdiam

lampu samar2

tirai dilabuhkan

-tamat-

p/s:senyom sokmo.....macam......sape ea?dah lupa....lagi satu la....pasal sobri aku x nak komen...so jangan tertanya2....yang penting....

~tiada dugaan yang lebih besar daripada yang paling besar2 belaka~

No comments:

Post a Comment