Thursday 24 December 2009

kalau sakit..............

kalau aku x sakit.......itu pelik...
tapi x pe...sakit itu nikmat....
sebahagian cara untuk membersihkan hati....
sebagai penawar dosa...
kalau sakit.....benda yang paling penting.....is,
kita doa supaya Allah lindungi kita dari putus asa...
pastu, kita kena usaha juga....such as gi hospital ke,makan buah2 ke...apa2 je la..
sometimes, we need another therapy yang control badan melalui minda...
semalam mak aku cakap....
kalau sakit......cuba ambil angin kat luar....
tapi, aku cakap tak boleh....sebab sejuk sangat...
then mak aku cakap...pergi rehat...
tapi aku banyak kerja..
pastu mak aku cakap..
pandang view yang hijau2
tapi aku cakap...even my pencil pon dah green...
then mak aku pesan.....kadang2,kalau kita sakit, then kita pandang orang yang kita sayang,
boleh kurangkan kesakitan tu....
oooooooooooooo.....
yup!i got it.....sebab tu, kalau dalam kuliah,
aku cam x sedar pon aku tengah sakit....
huhu....
BTW.....aku tak pernah nyesal pon dengan apa yang Allah bagi ni...
actually dah biasa....
apa2 pon....i miss my lecturer....miss my u and miss to laugh again...
and most important is.....i miss my gurls so much!!!

4 comments:

  1. i miss youu tooo. cepat sehat blk farhana. i'll be waiting for you. insyaAllah. :)

    ReplyDelete
  2. hur!!!!!!!!!!!!!i misss u a lot!!!!!miss u so much!!!!!i need my strength back!!!!

    ReplyDelete
  3. oit lawan ckp mak x baik
    hahahahaah

    ReplyDelete
  4. ok la afiq....aku ikot sumee cakap mak aku pas ni....apa yang mak aku suka..apa yang mak aku pilih...sob sob..

    ReplyDelete