Sunday 13 December 2009

baru jatuh cinta

hhmm...selalu nyer....aku cam bnyak songeh sikit kalau nak study com med ni..
kalu ade kelas commed otometik aku nguap....besar2 sampai muat pale monyet sekor....
tapi...selepas semalam....aku 1 st time baca commed ni.....(terokkan!)
aku dapati cam best la pulak commed ni...agak nyesal la gak sebab x kenal awal2 si commed ni...
even exam td ade je salah2...tp puas hati...sebab akhirnya aku suka gak commed ni mcm subjek2 lain...
hhhmmm org kata x kenal maka x cinta kan!??huhu
cam best la gak kira2 orang mati ni....dapat muhasabah diri....yang mati itu pasti..
bekalan aku mmg konfem x cukup ni...dosa berlambak2...
hhmm.....pastu kita blaja pasal cohort2 ni...
aku ingat ape la bnda ni..
ingatkan cara nak potong pale org ke....
baru tahu semalam..hehehe...
ghupa2 nyer...dia ni syok gak ar...
boleh belajar camne nak reduce incidence rate....
macam kat kampong aku...
aku boleh ar nasihat...
"wan....jangan amek syisya...nanti kena lung cancer"
ataupon
"atok....jangan asyik makan kambing....nanti darah tinggi"
hhmmm...boleh ar aku berjasa kurangkan kadar kematian kat negeri aku nanti...
huhu...
apa2 pon...ilmu datang dari Allah...
bosan2 camne pon....bnda tu la yg terbaik dalam hidup kita...
hhhmm...jadi, marilah kita sma2 jatoh cinta ngan commed ni...
walaupon semalam waktu baca commed aku syahid...(sebab belajar dalam saratoga)....
apa2 pon.....berilah peluang untuk commed bertapak di hati dan sanubari kita ni...
akhir kata...cintailah sungai kita....


3 comments:

  1. aku memuker baca post..ingatkan nak confess ker aper ker.. rupanya pasal commed... ahhhhhhh *sigh* tapi nice though...

    aku pon suke commed.. tapi x suker yg 1st n 2nd topic.. yg laen aku minat.... hehehhehe

    smileeeeeeeeeee :)

    ReplyDelete
  2. aku memang pelik...x de sape mampu paham....even mak aku pon....btw..akmal.....kau ingat aku nak confess ape ea??hehehe...x de makna nye...baik tanam pokok pisang kat dalam bilik...boleh bg monyet makan......hak3=p

    ReplyDelete