Monday 14 December 2009

let it be....

sometimes...kita x leh harap something kita nak tu happen....
kadang2.....kita x tahu apa yang terbaik untuk kita...
macam arini.........yang aku rase.....
berat gila nak lupa....
hhhmmmm....macam tetiba down....
but ade hikmah.....
sometimes kena learn how to let it go.....
x semestinya......apa yang kita nak tu.......boleh jamin happiness kita untuk masa akan datang..
"speaking word of wisdom, LET IT BE"......
x pe....aku yakin.....sebalik apa yang jadi ni....adalah petunjuk tuhan untuk aku....
yang penting.....kena bangon balik....dan terus berlari....dan cuba gapai bintang.....
ape2 yang jadi hari ni.....pengajaran dan pengalaman yang bermakna...
x pe fana.....aku kena ingat....ade orang lagi malang dari aku...
sekurang2 nya..aku x ar sampai jadi.............................
so, just repent, let it be...and learn from it...
semoga aku boleh kembali tersenyum untuk esok hari
THATS ALL ABOUT IT...

3 comments:

  1. let it be, let it be, let it be.

    easier said than done kan.

    tapi kne try. :)

    ReplyDelete
  2. skg ni sy nk kire post awak je,.

    ReplyDelete
  3. better kau kira uban kat pale kau......

    ReplyDelete