Tuesday 15 December 2009

siapakah pilihan kamu wahai wanita??

pilihan2 yang kamu ade.....
1.anak orang

2.anak mak

3.anak bapak

4.bapak orang

5.laki orang

6.tunang orang(jangan amek yang ni)

7.kawan sendiri

8.ketua batch(hehehe....yang ni no komen)

9.BEKAS orang

10.duda

11.bujang lapok(ade tiga)

12.lecturer

13.orang sebelah..............

14.mushrif2

14.orang di malaysia

15.orang di sini

16.musuh ketat

17.ketua section masing2?

18.orang depan umah

19.senior

20. ATAU PILIHAN MAK BAPAK...

*apa2 pon...kepada wanita....kamu banyak pilihan......pilihlah yang terbaik.....bagi aku yang ke-20 tu yang terbaik....
TAPI YANG PALING AMAT TERBAIK ALLAH JE TENTUKAN
ataupun...nak pilih sume kategori, terpulanglah
ketok dahi...tanya selera...(rase2 nak mencekik nasi lemak ar).....
SELAMAT STUDY MY GURLSS

9 comments:

  1. nak nasi lemak gak weyh
    nak satu

    ReplyDelete
  2. masak ar sendiri.....aku masak untuk somi aku je...hehehe

    ReplyDelete
  3. untuk suami dan hur juga. :P

    ReplyDelete
  4. aku rase ko patut kawen la..haha

    ReplyDelete
  5. yeay! farhanah nk msk nasi lemak.. lapaq la plak!

    ReplyDelete
  6. minta maaf ye cik abu...u r talking about urself??

    ReplyDelete
  7. aku rase ko patut kawen la..haha - jelas ditujukan kepada kamu

    ReplyDelete
  8. owh tidak abu....saya masih remaja dan tidak bagi kamu....saya masih muda dan tidak bagi kamu.....so...kau la kawen dulu ea....!!!

    ReplyDelete