Tuesday 15 December 2009

tadi.....

tadi waktu kelas pbl....
aku dok belakang.....zzzzzzzzzzzzzz
x sengaja.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
nasib baik x berdengkor........
tadi oden present...terus jaga....
suara dia cam menjentik cerebellum aku.......
it was so refreshing...terus x tido...(ni puji ea!!)
tadi akmal ajar aku......
terus paham.......dia pro gila ar!!jeles aku...huhu
tadi aku gi departmet microb....
tinggiiiii......sejukkkkk.....
pastu dapat tajok treatment of blablabla....
balik umah....terus zzzzzzzz...
tadi aku terjaga..
buat maggi.....masak malam nanti....
alas perot sikit.....takot mati nnti x leh jawab midterm.....
tadi nampak budak pakai baju pink...
terkejot aku!!terus x jadi nak tido..........hehehehe
tadi aku lihat seseorang*....rajin sangat2........
orang nyer pon baik.....
manis je.(ciara-like)...study sampai x mau tego aku...kat library...
aku tengok je dia....tapi dia x toleh...
x pe.....may be dia tengah focus....
apa2 pon....dia tetap di hati....
tadi
tadi
tadi
akan tinggal memori dan perlu teruskan hidup untuk esok pulak..........



11 comments:

  1. baris2 ayat yg atas..

    skandal2..

    haha ;p

    ReplyDelete
  2. haha.. budak ciara 2 kusyuk la.. brdebar2 kot tgk enrique dy.. haha

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. tu ar.....aku pon berdebar gak tengok enrique dia tu....ensem sangat....macam inspektor sahab dari bombay kot....ala2..hrithrik rohan tuuuu

    ReplyDelete
  5. ehem ehem
    ciara tu tak biasa stdy kat library kot, smpi sumeowg terkejut knapa dy ad kat library.

    rupe-rupenye, orang sume ingt ciara malas. tak stdy. tak sngka. :P

    ReplyDelete
  6. pada hakikat nya...ciara tu pandai...tapi suka rendah diri.....

    ReplyDelete
  7. hanya jauhari mengenal manikam....hanya bayu mengenal pagi...hanya ombak mengasihi pantai....begitu la juga hanya "aisywarya rai ciplak" mengenal "ciara"......dan aisy tahu ciara pandai.......cuma tak nampak dek rendah diri yang teramat....

    ReplyDelete
  8. hahaha. maka ciara perlu mencari keyakinan dri. mungkinkah dia akan jumpa melalui aishwarya rai? huhu

    ReplyDelete
  9. bukan dari aisywarya rai mahupun enrique.....tapi ALLAH swt....sebab aisywarya rai tu pon....dapat kekuatan dari situ....

    ReplyDelete
  10. wah, tu psl ciara sayang sgt aishwarya rai

    ReplyDelete