Friday 25 December 2009

kerana kau seorang bidadari.......

life is dull without you!(its true dear)
tiap hari aku tunggu panggilanmu dari kayangan...
kadang2 aku tak pasti....di kayangan ade ke tenet...
kau bersemayam di singgahsanamu....
dan aku di bumi sebagai musafir....
walaupon dunia kita berbeza...
kita tetap saling memerlukan....
pabila bulan mengambang....aku tahu kau sedang melihatku dari sana...
dan aku sentiasa mengirimkan merpati untuk khabar berita..
tiap kali aku berduka.....aku mesti dapat utusan dari kayangan...
mengatakan kau kasih padaku...
kerana dek seorang bidadari yang memberi ku ilham...
hidupku kembali mekar seperti senyuman sang bidadari itu...
bila aku jatuh, tangan puteri kayangan itu menyambut ku lembut....
dan pada ketika itu....aku tahu aku tak kan putus asa lagi....
dan bila aku menangis....dia berikan aku nafas baru sesegar sungai yang mengalir....
sehingga aku tak kenal lagi erti tewas!
cuma apa yang aku ingin katakan pada puteri itu...
terima kasih kerana ada bersamaku waktu susah dan senang ku...
akan ku abadikanmu dalam doaku...
terima kasih....
terima kasih....
terima kasih....




6 comments:

  1. this is sweett. it really is. :)

    ReplyDelete
  2. x pe afiq...one day.....mesti ade orang tulis kat kau camni gak....one day.....

    ReplyDelete
  3. sumpah hur is right
    aku pun emo gak
    baca nih cm nak nagis jer
    buatkan tuk aku satu
    hahha

    ReplyDelete
  4. haihh. diriku tidak layak. tidak seperti yang awak describekan. afiq lagi layak kot. :P

    ReplyDelete