Sunday 5 May 2013

aku

  1. aku sayang family aku
  2. aku tak suke lipas dan cicak
  3. aku tak suke kuning telur dan jangan juga masak sup ayam untuk aku
  4. aku akan buat decision tanpa pk orang lain
  5. aku suka sangat2 kaler merah
  6. tapi x de kaler pun yang aku tak suke
  7. aku rasa bersalah kalau memekak time azan
  8. aku tak suka lelaki yang cakap perkara lucah depan public
  9. aku cepat nanges
  10. aku tak suka orang yang kuku panjang menjela
  11. aku tak suka orang yang pengotor
  12. kalau aku tengah study pada hakikatnya aku tak suka ada orang di sekitar 10 meter radius sebab aku senang been distracted
  13. aku suka laksa
  14. dan yong taufu
  15. kalau aku marah marah tak tentu pasal sila rujuk kalendar dan aku minta maaf 
  16. aku memang laser and direct
  17. kalau nak tahu aku tak suka sesuatu tu aku memang tunjuk x cover2
  18. aku tak suka orang mungkir janji
  19. aku tak suka study in group sebab suara aku yang lantang ni akan membuatkan orang ingat aku nak cari gado
  20. study tu hobi aku
  21. aku jarang baca buku selain medic
  22. aku jenis lagi kuat study kalau aku stress.kalau aku x de masalah aku lagi suka tido
  23. kalau kau nampak aku shopping sakan tu maksud aku tengah stress tahap supersaiya
  24. aku tak kuar jalan2 kalau aku x stress
  25. so aku reserve kuar makan or joli or jalan2 betul2 time aku stress
  26. oxytocin aku cepat naik kalau orang kasi aku present
  27. aku x suka study dalam gelap
  28. aku suka bau lavender
  29. adik adik aku adalah orang paling banyak buat aku happy dan tergelak
  30. melihat orang bertudung labuh adalah menenangkan dengan syarat dia kena kemas
  31. aku senanye suka aktiviti merbahaya
  32. kalau diberi pilihan nak kena kawen ngan orang kenamaan aku mmg x nak
  33. aku x suka politik
  34. aku tak suka binatang berbulu kecuali bedah dan ahmad
  35. aku jenis yang susah nak ganti sesuatu dengan yang lain..conservative
  36. aku sayang orang yang ketuk pintu bilik aku dulu b4 masuk
  37. i like my current housemates
  38. aku benci highschool
  39. aku rasa orang pakai baju hitam tu nampak sexy
  40. i love myself :)
sekian..boleh sambung tengok citer..zzz

happy holiday

41. red velvet memang always my tongue's feveret :D




No comments:

Post a Comment