Sunday 2 May 2010

yosh!


dear farhanah...

fana...dah cukup pandai ke nak tido2 je keje?
dah cukup pandai ke...??
kau tahu tak...satu hari nanti...insyaAllah kau nak potong2 manusia hidup..
kalau derang mati...salahkan sape??mestilah salahkan kau sebab tak belajar sungguh2 sekarang nih!!
fana...kau rasa kau hebat sangat ke nak main2 hah??
stop talking nonsense laa
be professional sikit dear..
fana...kenapa benda2 remeh dan bodoh tarik kau jatuh..
padahal kau ada strength yang Allah bagi untuk kau teruskan impian kau..
you have no reason to not to be happy pon..

come on dear!!!
bangun balik...kejar apa yang dah kau tinggalkan!!
you can do it...always can do it!
biar orang nak cakap apa pon....kau tahu siapa diri kau..dan hanya kau yang tahu dimana kelebihan kau...kenapa x nak percaya diri sendiri???
faith !!!you have faith fana!!!so,go on!!

fana...sudah lah...jangan pandang belakang dah....cuba capai target kau yang terbaru nih...cuba yang terbaik fana!!kalau kau usaha lebih sikit...doa pada Allah...aku tahu kau boleh buat fana...
kalau tak de rezeki..its ok...Allah tahu apa yang Dia bagi..
percayalah..

fana...lastly...do what you think necessary untuk kau..jangan pandang orang lain ok?
you and yourself.....focus!!!until the virtue!
fana...aku ade sentiasa untuk support kau...sentiasa ade bersama kau....
sebab aku dan kau adalah sama..kalinih aku nak nasihatkan kau pulak...sebab selama nih aku asyik nasihatkan orang lain...lupa nak nasihatkan kau...huhu..sorry yer..jangan merajuk pulak..kalinih aku nak bela kau lak...jaga betul2 kau...

selamat berjaya wahai insan bernama FARHANAH MOHAMAD..

-amin-

~your soul~

No comments:

Post a Comment