Saturday 8 May 2010

take 5~

erm...jamuan section 3.....memang bagi mata aku bengkak satu hari...
tahap kengantukan yang melampui batas memang hampir memutuskan apneustic center aku
tapi...
hahahaha.....lepas malam tu....
memang aku euphoria x henti2 lah...
paan je tahu nape...hahaha
haih fana.....pelik2 je la kau nih...hukhuk
...
dah2...tukar citer...........tetttttttttttttttttttt

..................................................................
ok...this is malam tuu.....huhu...lawak2...
sorang control......ade yang buat muka sayu...ade yang senyum2 kambing...paan tengah excited...padi lak hilang..ade yang tengah sembelit..ade yang tengah pandang bintang...erk..kak jah wat apa tuu???...ade gak yang usap2 janggut....tengah berfikir kot...haih....ade2 jelah..

ni ar grup B...tapi padi hilang sat...kena makan tikus..
ahli2 nujum grup B...

acap the poyo
anas the kacak
aku yang......erm...sapelah aku...
kak jah yang x leh bla...
paan yang emo..
padi yang hilang...HAHAHAHAHA..tot yang sweeettt...
akhtar yang........no komen..(rumit untuk diterjemahkan)..haha
fakhi the ayah
and last not least.....
afiq yang comel...
............................................................

dan yang ni lak......too sweet to handle...

lol...i like....huk3


oklah...yang OREN tu padi...menyala-nyala...
btw...agak2...sape ek duta colgate...??
renung2kan dan selamat beramal..





No comments:

Post a Comment