Monday 21 May 2012

it is not love



Eh eh, engkau yang bajet alim tu. Tudung labuh, tak cakap dengan lelaki, jalan pun tunduk sampai langgar tiang, usrah sana, usrah sini, dakwah sana, dakwah sini. Aku nak tanya kau ni.

Awak cakap dengan saya ke?

Haah, kau lah. Siapa lagi? Takkan aku cakap dengan dinding pula. Aku tengok akademik kau tak ada lah bagus sangat. Apa cerita kawan? Doa kau tak makbul ke?tengok aku...lepak2 je...men gitar..x gi tafaquh...study masuk je...top student lak tu...haih...doa sikit dapat A...doa banyak sikit terus 4 flat...ngeh3..confirm nye lah~pastu aku lek je free hair...rambut lawa la katakan...panas lak tu summer2 nih...haih...buat pe jadi cam ko...tutup sana sini...x panas ker??ko buat apa2 baik pun..aku tengok...ko cam x epi je...sikit2 ade masalah...aku alhamdulillah la...setakat ni no problem..hidup epi2 je...rezeki pun..macam durian runtuh...


ISTIDRAJ
...................................
 
It is when Allah gives you rezki
not to help you
but to let you go astray..

-nauzubillah min zalik-