Thursday 17 February 2011

an apple a day doesn't keep your femur unbroken...


ssshhh...duduk senyap-senyap....
jangan lari..jangan jerit....
tuan tak mahu diganggu...dia sangat-sangat letih...
kesian..

dang!!

ouch!...siapa suruh kau main kejar-kejar....?
sekarang mana ada farmasi buka malam nih..
ni luka ni siapa nak balut...haih...dalam juga ni...
tapi....ssshhhh....jangan nangis...tuan tak boleh tahu...tuan sangat-sangat letih....
kesian..

ouch!
rasanya femur kau patah laa...
tak boleh jadi nih...jom3...kita gi x ray ...
waaaaaaaaaaa.....
*retak seribu*
parah~

mesti sakitkan?.....=(
kalini tuan dah terdengar kau jerit...sakit!

.........................................

"salam..."
tuan datang memberi salam....
"kenapa ni ....?"
"kasihan aku lihat kau begini"
"asyik-asyik jatuh....tak sakit ke?"

.........................................

akhirnya malam ni....tuan ambil cuti nak temankan kau...
sama-sama tuan berjaga malam sebab kau jatuh punya pasal...
tuan berkata.....
"lain kali bagi tahu la saya...nape nak sorok-sorok?..."
"saya sanggup tanggung sekali apa yang kau rasa nih"
"sebab kita adalah satu"
"antara orang yang kau tak boleh selindung2 ni adalah dengan aku"
"kau tak boleh tipu aku"
"kau tak boleh nafikan apa2 pon dari aku"

.........................................

pelita terpadam~
gelita sebentar....tunggu matahari esok.....

lepas ni jangan main kejar2 lagi....jatuh nanti kena plaster...susah2...

terima kasih tuan!temankan sehingga aku sembuh...
tapi tak jamin kalau2 aku cakap aku tak main kejar2 lagi dan terjatuh...
=)


No comments:

Post a Comment