Monday 30 November 2009

owh NA....

saya sayang rumate saya...nama dia NA..
dia sangat baik....saya baru kenal dia....
dia suka bercucuk tanam...dan ade tanah yang besar...
NA ade badak .......juga beruang coklat....
NA pandai masak....nasi goreng dia pedas....macam orang melaka masak...
tapi NA orang kedah...
NA rajin cuci toilet dan ketok2 ais dalam peti ais...
NA sayang saya,saya pon saayang dia...
NA pakai spek...juga macam saya....
hobi NA...kumpul kain batik...
tapi 1 kain batik dah jatuh groundfloor...
dia sedih sangat...tapi dia kata x pe...
Allah lebih menyayanginya...
NA pemalu orang nyer....dan suka berjubah...
apa2 pon....
INILAH RUMATE SAYA!!
saya tulis ni...waktu NA tengah tido...
sebab NA sangat comel...
sepanjang raya ni pon...saya menghabiskan masa bersama NA ....
saya amat bahagia...
x lupa pada rumate baru ye....
nama dia EPSON...huhu...




owh NA.....kita memang ade jodoh laaa..=)

4 comments: